Ydinryhmiin haetaan täydennystä

#UUTINEN #UINTI #UIMAHYPYT #TAITOUINTI #VESIPALLO 21.8.2024

Uimaliiton työryhmiin haetaan täydennystä ja hakuaikaa on jatkettu.

Ryhmien tarkoituksena on kehittää uintiurheilulajien toimintaa Suomessa. Haluamme monipuolisen ryhmän, jonka jäsenillä on erilaisia taustoja ja näkemyksiä uintiurheilulajeista.

Kutakin ydinryhmää vetää liiton kyseisestä toiminnosta vastaava toimihenkilö tai hallituksen tähän rooliin nimeämä henkilö. Ydinryhmät toimivat strategian tukena kulloisenkin lajitarpeen mukaan.

Erityisesti taitouinnin ja uimahyppyjen ryhmiin kaivataan nyt henkilöitä. Hakuaikaa on jatkettu myös kilpailutyöryhmään, mastersydinryhmään sekä vesipallon ydinryhmään. Mikäli olet jo mukana työryhmässä ja haluat olla jatkossakin mukana, täytäthän osaltasi myös lomakkeen.

Ilmoita halukkuudestasi 2.9.2024 mennessä. Hakulomake sekä lisätiedot löytyvät täältä.

Lisätietoja:
Pasi Salonen, 044 5490 350 | pasi.salonen@uimaliitto.fi