UimaliittoLIVE-seuratapaamiset ja aluefoorumit jatkuvat jälleen syksylllä

#UUTINEN #UINTI #UIMAHYPYT #TAITOUINTI #VESIPALLO 9.8.2024

Uimaliiton järjestämät aluefoorumit toimivat yhteistyöalustoina, joissa verkostoituminen ja tiedon jakaminen ovat avainasemassa. UimaliittoLIVEt kokoavat seuroille suunnattuja tärkeitä ja ajankohtaisia asioita. LIVEt järjestetään Teamsissä. Pääteemojen lisäksi on ajankohtaisia kuulumisia ja lopussa mahdollisuus kysyä sekä keskustella itselle ajankohtaisista aiheista.

Aluefoorumit järjestetään kolmella paikkakunnalla syyskauden aikana. Tapahtumien ohjelman ja muut lisätiedot löydät tapahtumien Suomisport-sivuilta.

Osallistu sinulle sopivaan foorumiin alla olevien Suomisport-linkkien kautta. Lämpimästi tervetuloa!

Länsi-Suomi: 11.9. Seinäjoki | Lisätiedot ja ilmoittautuminen Suomisportissa 1.9. mennessä

Pohjois-Suomi: 10.10. Kemi | Lisätiedot ja ilmoittautuminen Suomisportissa 9.9 mennessä

Etelä-Suomi: 6.11. Vierumäki | Lisätiedot ja ilmoittautuminen Suomisportissa 20.10 mennessä

Syksyn aikana järjestetään neljä UimaliittoLIVE -tilaisuutta etäyhteyksin kuukauden viimeisenä maanantaina klo 14.

Nappaa alta talteen vuoden LIVE-aikataulu. Ajankohdat, teemat ja Teams-linkin löytyvät Uimaliiton nettisivuilta. Tapaamisiin ei tarvitse ilmoittautua ennakkoon, linjoille pääsee avaamalla etäyhteyslinkin (Teams).

Syksyn LIVE-aikataulu:

• Elokuu 26.8. kello 14–15
  • Syyskuu 30.9. kello 14–15
  • Lokakuu 28.10. kello 14–15
  • Marraskuu 25.11. kello 14–15

Lisätietoja: Seurakehittäjä Krista Salonen, krista.salonen@uimaliitto.fi, 0451114093