Taitouinnin ydinryhmään haetaan täydennystä

#UUTINEN #TAITOUINTI 28.9.2023

Kuva: Teemu Moisio

Uimaliiton liittohallitus päättää ydinryhmien kokoonpanoista vuosittain ja kutsuu jäsenet ryhmiin. Ryhmien jäsenmäärä voi vaihdella ja ryhmiä voidaan täydentää tarvittaessa. Kutakin ydinryhmää vetää liiton kyseisestä toiminnosta vastaava toimihenkilö tai hallituksen tähän rooliin nimeämä henkilö. Vesipallon, taitouinnin, uimahyppyjen ja mastersuinnin ydinryhmät toimivat strategian tukena kulloisenkin lajitarpeen mukaan.

Taitouinnin ydinryhmän tarkoituksena on kehittää taitouinnin toimintaa Suomessa. Haluamme monipuolisen ryhmän, jonka jäsenillä on erilaisia taustoja ja näkemyksiä taitouinnista. Hae nyt rohkeasti mukaan ydinryhmään ja lähde kehittämään lajia Suomessa. Löydät hakulomakkeen tämän linkin takaa.  Haku on auki 9.10. asti.

Lisätietoja aiheesta antaa Pasi Salonen, pasi.salonen@uimaliitto.fi | 044 5490 350.

Henkilöt

Pasi Salonen