Lue Uinti-lehteä myös nettilehtenä!

#UUTINEN 26.9.2014

Uinti-lehden voi lukea nyt myös netissä näköislehtenä. Uusin numero, 3/2014, on juuri ilmestynyt ja se on postitettu kotiin kaikille jo tämän kauden lisenssinsä lunastaneille.

Uinti-lehden voi lukea netissä myös useimmilla mobiililaitteilla.

Uusimman Uinti-lehden kannessa komeilee uimari Ari-Pekka Liukkonen, joka nappasi tyylikkäällä Suomen ennätyksellä EM-pronssia elokuussa Berliinissä. Lehden sivuilla hymyilee myös Leo Lähteenmäki, toinen kesän arvokisamitalisteistamme, hän sai hopeaa vammaisuinnin EM-kisoissa Eindhovenissa. 56 sivuun mahtuu myös monta muuta mielenkiintoista juttua uintiliikunnasta ja seuratoiminnasta.

Lue uusin Uinti-lehti kätevästi myös netissä. Vapaa näköislehti toimii erinomaisesti myös tablettitietokoneissa sekä Android- ja iOS-käyttöjärjestelmien älypuhelimissa.

Lue Uinti-lehden näköislehti tästä!

Tilaa lehti!

Uinti-lehti kuuluu kaikkien uintiurheilijoiden lisenssiin, mikäli sen lähettämisen omaan kotiosoitteeseen on sallinut lisenssiä lunastettaessa. Lehtitilaus on voimassa lisenssin lunastamisesta kauden loppuun asti (31.8.2015), joten siksi lisenssi kannattaa lunastaa heti kauden alussa.

Uinti-lehden voi myös tilata 39 euron hintaan. Vuosikertaan kuuluu neljä numeroa ja tilauksen voi tehdä vuoden määräaikaisuudeksi tai kestotilauksena 12 kuukauden laskutusjaksolla.

Tilaa Uinti-lehti tästä!

Ilmoittaja tavoittaa uintiliikunnan ystävät

Uinti-lehden keskimääräinen painos on lähes seitsemän tuhatta ja se tavoittaa uintiliikunnasta kiinnostuneet perheet ja toimijat kattavasti. Uinti-lehti tarjoaa myös ilmoitustilaa, ja siitä lisää voit lukea Uinti-lehden Mediakortista ja tiedustella ilmoitusmyynnistä:

www.uimaliitto.fi/liitto/uinti-lehti/ilmoitusmyynti/