Oulun Uinti hakee toiminnanjohtajaa

26.6.2024

Oulun uinti 1906 ry on Suomen Uimaliiton alainen monipuolinen uintiurheiluseura, jonka juuret juontavat vuodesta 1906. Oululainen kilpa- ja harrasteuinti, taitouinti ja uimahyppy seura tarjoaa harrastemahdollisuuksia lapsista master-ikään asti. Oulun uinti on lasten- ja nuorten, aikuisten ja huippu-urheilun Tähtiseura.

Nykyisen toiminnanjohtajan siirtyessä uusiin tehtäviin haemme seuraan aktiivista seuratoiminnankehittäjää, joka omaa innovatiivisen ja tulevaisuuteen katsovan ajatustavan. Jos sinulla on kokemusta toiminnanjohtajan tai valmennuspäällikön tehtävästä, omaat vahvan motivaatio organisaation kehittämiseen yhdessä huipputiimin kanssa, voit olla etsimämme henkilö.

Etsimme uimaseuramme menestyksen tueksi toiminnanjohtajaa, jolta löytyy positiivista asennetta, rohkeutta ja ennakkoluulottomuutta haastavien tilanteiden selättämiseen sekä aitoa kiinnostusta organisaation ja henkilöstön kehittämiseen. Työnkuvasi toiminnanjohtajana keskittyy Oulun Uinnin operatiivisen toiminnan johtamiseen, seuran tulevaisuuden suunnan näyttämiseen ja toiminnan eteenpäin kehittämiseen. Vastaat seuran strategian käytännön toteuttamisesta ja päivittämisestä. Haluat aidosti kehittää seuraa yhdessä henkilöstön

kanssa. Omaat kyvyn kuunnella muita ja organisoida tehtäviä tulosten aikaansaamiseksi. Toimit vahvasti valmennuksen esihenkilönä, varmistat tiedon kulun organisaation, hallituksen ja jäsenistön kesken.

Edellytämme uudelta toiminnanjohtajalta:

• Soveltuvaa liikunnan alan koulutusta; vähintään ylemmän keskiasteen tutkintoa (AMK) tai soveltuvaa korkeakoulututkintoa
  • Kokemusta toiminnanjohtajan tai valmennuspäällikön tehtävästä ja näyttöä onnistuneesta kehitystyöstä
  • Kokemusta kilpauinnin, taitouinnin tai uimahyppyjen menestyksekkäästä valmentamisesta ja lajien vahvaa teknistä osaamista
  • Kokemusta esiintymisestä ja kouluttamisesta (valmentaja/kurssiohjaaja)
  • Erinomaisia yhteistyö ja vuorovaikutustaitoja toimittaessa sisäisten ja ulkoisten sidosryhmien kanssa.
  • Modernien viestintätyökalujen hyödyntäminen plussaa
  • Vahva ymmärrys ja osaaminen seura talouden suunnittelusta, seurannasta sekä budjetoinnista
  • Hyviä esihenkilö, organisointi- ja johtamistaitoja sekä kykyä edistää useita asioita samanaikaisesti myös paineen alla

Tehtävä on toistaiseksi voimassa oleva ja työaika on 37,5 tuntia/viikossa. Työssä voit hyödyntää hybridityöskentely mahdollisuuksia ja työskennellä Oulun uimahallin lisäksi myös soveltuvin osin etänä. Itsenäisen työskentelyn tukena sinulla on sekä seuran hallitus että seuran vakituinen henkilöstö niin hallinnon kuin valmennuksen osalta. Tarjoamme ainutlaatuisen mahdollisuuden rakentaa Oulun Uintia yhdessä osaavan henkilöstön kanssa.

Tule rakentamaan kanssamme oululaista uintikulttuuria. Kuulemme mielellämme lisää sinusta ja asiantuntemuksestasi. Lähetä CV:si, hakemuksesi ja palkkatoiveesi mahdollisimman pikaisesti viimeistään 15.8.2024 mennessä osoitteeseen hallitus@oulunuinti.fi Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana.

Lisätietoja tehtävästä antaa hallituksen puheenjohtaja Marke Seppänen, jonka tavoitat parhaiten sähköpostitse marke.seppanen@iki.fi tai puhelimitse 040 543 0076 ti 2.7.2024 klo 12:00–13.00 tai 5.8.2024 klo 16:00–17.00.